리서치

Opportunities lie ahead for lifestyle hotels in Asia Pacific

What makes a lifestyle hotel different from others? How did the segment grow to a ‘must-have’ in the portfolio of brands for large operators in Asia Pacific? 

11월 10, 2021
Contributors:
  • Julien Laloye
  • Vibhor Kalra

Targeting the next generations of travellers and creating future-proof concepts have always been at the centre of hotel operators’ strategies. In this publication, JLL assesses how lifestyle hotel brands can meet both operators’ and travellers’ expectations and discusses the growth over the years and across Asia and Australia.

양식 작성 후에 보고서 다운로드 바랍니다.

양식을 제출하는 중 오류가 발생했습니다. 다시 시도하십시오.

개인정보 보호정책

존스랑라살르(JLL)는, 자회사 및 계열사와 함께, 부동산 및 투자 관리 서비스를 제공하는 세계적인 선두 기업입니다. 우리는 우리에게 제공되는 이용자의 개인 정보를 진지하게 보호할 책임이 있습니다.

일반적으로 이용자의 질의를 처리하기 위한 목적으로 이용자의 개인 정보를 수집합니다.

우리는 이용자의 개인 정보를 적절한 보안 수준으로 안전하게 유지하고 합법적 비즈니스 또는 법률상 이유로 필요한 기간만큼 유지하며 이후에는 안전하게 삭제합니다. 자세한 내용은 JLL의 개인정보 취급 방침을 참조하십시오.